dissabte, 25 de març del 2023

2019 de Santander a Santiago dia 3: Caborrdondo - Comillas

 




19/10/2019

Molt mala nit. L'ocupant de la llitera de dalt, un xicotet que tenia una tos repetitiva, no ha parat en tota la nit. Era un pob, pob, pob... continu. Em sembla que ell patia pel soroll. Cada cop que tusia la llitera tremolava.

07:30 h. Aixecada. Esmorzar. Em vesteixo d'aquella manera. Això de haver de muntar la motxilla amb la resta dels ocupants de l'alberg, uns 20, en una habitació de 3 x 2 m. no és divertit i posar-me les sabates sense seure'm no gens còmode. 

08:15 h. Sortida de l'alberg. Deixo boli amb missatge i la bossa de cintura. Molt incòmoda perquè només hi cap el moneder i el mòvil. Poca cosa més.

Cigüenza.

Cobreces.

10:05 h. Acabo de pasar per davant de l'alberg  El Pino. Davant de les dues opcions paso pel camí vell. En realitat està senyalitzat. 

10.20 h. Aturada davant de l'esglesia. Em menjo fruïts secs.

10:40 h. Rest. Bar Brasas y Tapas. Café amb llet (un tallat) i un vegetal. No ha sigut una bona opció. Necessito menjar més contundent. No puc avançar amb vegetals i espàrrecs. Ha començat a ploure. M'estic fora.   A l'altre costat de la carretera hi ha un munt de picoletos. Comenten al bar que és per la cursa, un "ralley". Quan comença a ploure marxen tots.






13:15 h. Albergue Juvenil Sargantia. Estic xopa.   De les mànigues surt un llitre d'aigua pel cap baix Aprofito un refugi, l'entrada d'un local, per a canviar-me els mitjons i el jersei. Sembla poca cosa pero és molt. A partir d'aquí no he pogut anotar res perquè la  llibreta era molla, molla.
.







Sobre les tres de la tarda he arrivat a Comillas. Xopa de pluja. Xopa de pipi. L'Alberg "La Posada del Peregrino" era  tancat.  A la porta una nota enviant la gent a la pensió L'Aldea 2.  No era la meva primera intenció però buscant altre lloc l'he trobada i aqui estic.  Estava tan esgotada que amb moltes dificultats he extes la roba la les cordes d'una espècia de balconada que tinc per a mi sola a l'habitació. Penjar la roba m'era molt necessari. Potser demà passi davant d'una bugaderia i pugui eixugar la roba. 
El proper alberg és a 12 km. Si en tingues eixugadora això que m'estalvio. Però igualment pasaré per on sigui a fi de no portar roba molla damunt.
Un cop he acabat m'he ficat al llit. Destamplada. No he entrat en calor fins molt més tard.
M'he aixecat abans de les nou amb gana. M'he fet una de les pastes. Amb la poma i fruits secs he sopat. La roba continua xopa. Demà no sé què faré.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada