dijous, 23 de març del 2023

2018 de Coimbra a Santiago dia 24: Santiago - Tarragona

 




03/11/2018

08:00 Surto de l'Hostal. gairebé no m'adono que era tan tarda. Però en un tres i no res m'he vestit i era al carrer. L'estació és a cinc minutos de l'Hostal. Allà he demanat un esmorsar que no m'he pogut acabar perquè han començat a cridar l'atenció dels passatgers. I m'ha fet por que fos massa lluny on havia d'anar.

08:35 h. Cotxe w seien 127. El tren ha sigut puntual i he pogut deixar la motxilla al meu costat . Perquè pesa mot com per a deixar-la dalt i no he pogut deixar-la amb les maletes gruixudes. 

08:57 Ha passat el revisor i m'ha dit que a Ourense he de baixar. Amb la pèrdua del sentit d'orientació que últimament pateixo segur que m'equivoco de direcció.

09:30 H. Ja estic al tren definitu cap a casa. El pitjor seient. Sense taula i amb una persona al costat enorme. Sort  que m'ha pujar la motxilla dalt perquè pesa molt.

11:30 h. Cafeteria de tren. Café amb llet intomable i un biquini congelat per dintre.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada