dissabte, 18 de març del 2023

2018 de Coimbra a Santiago dia 20: Pontevedra - Briallos

 





30/10/2018

Tot i que m'he despertat aviat he deixat que les cames descansesin fins que sones el despertador.

09:00 h. Sortida de l'Hotel. No he preguntat si al preu inclou  l'esmorsar. I ells tampoc m'han preguntat si ja havia esmorsat.

Em paro al Café del Museu, tot just al costat del pont, i demano un caféllet i un croïssant. Em regalen un mini suc de taronja natural que acepto de grat.

09:50 h. Després de creuar el pont encara estem a Pontevedra però es nota que hi som a l'altre costat del riu. Totes les ciutats tenen la seva "altra part", separada per rius, carreteres, vies fèrries o qualsevol línia imaginària. 

Km. 64

10:30 No acaba de instal·lar-se la pluja i el impermeable em molesta. 

Alba. Aquests dies els cementiris són plens de gent adobant  els sepulcres. 

San Cayetano. Una habitació a peu de camí amb màquina de café i xuxes. Tenen lavabo que aprofito.

12:00 Plou. Pel que sembla, ara va de veres.

Portela. Hi ha una tasca encisadora i aprofito per a un vi i una aseguda.

A Cancela. Torno a caminar. Plou. 

Km. 50







16:05 h. Arrivada a l'Albergue de Briallos. M'he trobat al grup de joves que van amb un gos i coincidit a Redondela. Anem, com aquell qui diu, alhora. No em fa res però és hora de posar distància entre aquest grup i jo. 


18:30 h. A l'Alberg només està Katerine i jo. No hi ha vigilant i tot és obert. Un cop m'he dutxat i he rentat la roba ja no havia res a fer excepte esperar a l'endemà. L'albergue té rentadora i eixugadora. Només son 6 euros i no m'han cobrat les màquines.

Al poble hi ha pocs serveis. Som fora de temporada i aquest no és el Camí Francès. Una botigueta m'abasteix de productes. Fins i tot compro donetes o alguna cosa semblant.  Katerine em comenta que és alergica a gairebé tot i no en vol res del que he comprar. Entaforo tot al frigorific perquè a mi aquesta mena de pastiseria no em va bé, em provoca acidesa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada