dijous, 16 de març del 2023

2018 de Coimbra a Santiago dia 18: de Vigo a Redondela

 




28/10/2018

09:00 h. Surto de Vigo. Començo a caminar. Els serveis de neteja ja han passat pel carrer i han netejar el merder que s'ha muntat durant tota la nit al carrer. Sort que l'habitació era al cinquè pis.

09:15 h. Aturada. Catefeteria Ecos. Caféllet i croissant. I aprofitar que tens una taula per estar una estona escrivint.

10:10 h. Torno a caminar. En realitat he esmorsat en lamateixa ruta, tot i que no hi ha cap fletxa que aixi ho digui. Fa fred.

10:50 h. Jo seguia pel mateix carrer ...  i un senyor m'ha dit que m'havia passat el tram d'una illa. Un cop rectificat, torno a estar  en la ruta bona, o aixi m'ho diuen un parell de persones i en breu començo a estar  a les afores de Vigo.

11:00 h. San Xoan do Monte.

12:15 h. Km. 96. El fred fa que marxin unes de gotes de pipi. És tot un problema. Estic seguin la senda da Auga, tal com m'ha aconsellat un senyor que m'ha vist amb cara de desesperació.  Pel que he vist, la Senda da Auga és una pista per ús senderista d'uns 60 Km. de llargaria, molt utilitzada per tothom. Està increiblement neta. 


13:00  h.  Aturada técnica. Com puc, rere un seient, al costat mateix d'una font, vora la pista, faig pipi i em camvio les calçes. Tot a correcuita, aprofitant que no hi passa ningú.




13:45 h. Aturada per a dinar. El lloc es diu O Eido Vello. És preciòs. Les taules són irregulars. Amb tot estic d'allò més bé en un racó on em menjo un entrepà interessant i bec una copa d'albarinyo. M'hagues agradat fer-hi algunes fotografies però hi habia una parella gran i no em venia de gust fer-lis una foto a ells. 

16:30 h. Tècnicament estic en Redondela. Continuo per la pista, tan agradable. 
Confirmat: estic en Redondela. Km. 87

17:30 Volia anar a la localitat més enllà de Redondela. Però després de l'episodi d'A Ramellosa he preferit tornar-ho a mirar dos cops. No sé com he arrivat a A Casa da Herba, un coquetó alberg privat,  que no arriva a ser una pensió però és possible que dormi tota sola i que tenen rentadora i eixugadora. Ara mateix l'únic que porto són unes calces i el jersei i tota la resta s'està eixugant. Problemes amb el cable per a carregar el mòvil. No es carrega ni a l'endoll directe.

21:30 h. No he anat en tot el dia al lavabo i em preocupa que en tingui ganes a hores inadecuades demà. He sortit a sopar, que no tenia ganes, però com que no em quedava res... doncs això. Però on he anat a parar, un lloc amb un nom tropical, no m'han servit el sandwich vegetal que he demanat. Més de mitja hora. Tinc una set terrible i ni la cervesa  no ha sabut apaivagar. M'hagues quedat a la pensió amb una miqueta de fruita i un te. No vull marxar sense un cable nouper al mòvil. Miraré si hi ha cap lloc que obri aviat. 

Es nota que aqui hi ha la gent que ve des de Tui. Quan arrivaba el vaig veure, tot un grup d'unes vint persones, només amb els pals i una minimotxilla a l'esquena. Ni tan sols portaven aigua. Em pregunto si això és divertit. Fer veure que estàs fent el Camí només perque dorms en lliteres i aconsegueixen la Compostela.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada