diumenge, 7 de novembre del 2021

2017 De Ponferrada a Santiago Dia 1 Arrivada a Pontferrada

 

 

 


 

Dia 01/11/2017

 

 

Tarragona

Estació del Camp 10:07 h.

---> Pontferrada 

al voltant de les 20:00 h. 


El tren passa per Lleida, Saragossa, Pamplona, Vitòria, Miranda d'Ebre, Burgos, Palència, Sahagun, Astorga i, finalment, Pontferrada.

Ennuvolat.


Viatge en tren feixuc i llarg. Al final, un parell de yayos que anaven a Ourense, ves a saber perquè, m'han dit que no duraria ni deu dies. Serà veritat?

Albergue Alea

c/ Teleno, 33 Pontferrada

987404133

reserva feta a través de @mail.

 

Camino per la ciutat. Les indicacions del plànol són  estranyes. Porto més d'una hora caminant i encara no estic a menys de 500 metres de l'alberg. En una carretera fosca, prop d'una benzinera el "maps" m'indica que estic a tocar. Un jeep s'atura al costat meu. No hi veig qui va dintre. Què em volen? Sembla com si s'oferis a ajudar-me. No entenc res del que diu. 

No sé com trovo el que busco. Estic a l'alberg. Arrivo cap a les nou, cansada i enfadada.

Com que he arrivat tant tard he sopat un entrepà que em quedava. Tanquen a les 22:00 h. La primera intenció era anar des de l'estació fins a l'alberg en taxi. No sé perque no ho he fet. Volia caminar? Quina errada més gruixuda.

L'alberg és tot ple. Hi ha un grup variat de persones que aniràn amb un cotxe de suport. Porten dos o tres monitors. Molt de xivarri que de cop es talla. Ja hi són tots al llit?

Minuts més tard hi vaig cap a la meva llitera. Merda!! No sóc capaç de pujar-hi. Quan vaig reservar la plaça ja em van avisar que era una llitera de dalt. Per què vaig dir que no hi havia problema?

Surto al passadís. Tot està en silenci. Minut que passa empitjora la situacó. Sóc incapaç de pujar a la llitera sense fer soroll o trepitjar la cara d'algú. Baixo al saló i em quedo dormida a un dels sofas? Merda!! Estàn ocupats. Dormo a les escales?

Un senyor surt del dormitori. No és un monitor però s'ofereix per a camviar les lliteres. Ell si que sap pujar dalt. 

Massa llitera per a tan poca habitació. Com és habitual en mi sóc incapaç de dormir.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada