dissabte, 13 de novembre del 2021

2017 De Ponferrada a Santiago Dia 5 Hospital de la Duquesa - Triacastela

 

 


 

Dia 05/11/2017

Hospital de la Condesa - Triacastela

M'he aixecat bé tot i que el senyor gran ha estat roncant geirebé tota la nit.

Feia fred pero no tant així que no he tret ni els guants ni els buffs. I hauria d'haver-ho fet.

09:10  h Alto do Poio. Hi ha un bar amb gos a la porta. em cau simpàtic el gos i entro. No m'aten ningú i la televisió estava a tot volum. Surto.

Estic gelada. Em poso el impremeable, la gorra. Els guants i els buffs estàn al fons de la motxilla i no puc, no vull treure-ho tot. Estic segura que el fred pasarà.  

Camina que caminaràs prop de la carretera per una pista que és d'agrair. Trobo a faltar un esmorsar. demà demanaré una miqueta d'aigua per a esmorsar. Aigua bullint per un tea.

Ha sigut tot baixada. Però he anat tan poc a poc que semblava que pujes. I és que el terra estava tot covert de pedretes relliscoses i em feia molta por relliscar i caure.

Després de la malapasada del grup de Facebook de "Compostela a Santiago" vaig entrar i em vaig esborrar de tots els grups que no són catalans. Ningú fa res per catalunya. Jo n'hi ha prou de tota aquesta pantomima. 

Ja desesperava de trobar un lloc on esmorsar que una veïna venia safates de franbueses. Ha sigut com un regal. 

Cap a quarts de dues ja era a Triacastela i decideixo quedar-me.

Un senyor em diu que agafi el camí de san Xil. Però estic fins els nasos de camins estranys.

Dino a O Escondite amanida i bistec de ternera amb patates. Després he tornat a l'alberg i m'he estat una estona al llit perque tan de menjar m'ha deixat feta un nyap.

Rentadora i eixugadora. He petat el diferencial una de les eixugadores i anem tothom fent cua amb la bugaderia. 

He tingut que fer una nova rentadora perque m'ha fet això de no entrar en un bar per a fer pipi. He aprofitat per a ficar també la roba negra.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada