diumenge, 26 de novembre del 2023

Els plans canvien

 



Diumenge 26

Divendres em vaig comprar una nova agenda, un recamvi C998 per a una agenda personal, també anomenades A.6. 

Són d'aquestes coses que em passen cada any, cap a final d'any. Una o tres agendes cauen fins que em decideixo a utilitzar una d'elles. 

Amb tot si hi ha un gust fix en mi: Per damunt de tot prefereixo les de setmana vista, amb tots els dies identics. I és aquí on rau el principal problema, a Espanya, tan a castellà com a català només s'editen agendes per a gent que viu de dilluns a divendres.

Les agendes no hi tenen dissabtes ni diumenges. Si vols fabricar-te un pla d'estudis amb la agenda no pots, un pla d'entrenament, no pots fer-ho amb una agenda, si ets una voluntària en una parroquia no hi ha lloc en les agenda per anotar que has de portar flors o quants convidats n'hi hauran per a dinar. Si treballes en mercats... simplement t'han de fer amb una agenda pàgina/dia.

Ha de remenear molt perquè tot i que diuen que són pàgina/dia  han d'especificar dissabtes i diumenges en página complerta. Estan els dietaris i la gent que treballa és el més utilitza.



Des de fa un parell d'anys utilitzo la marca Hobonichi, de la que m'agrada les mesures, el format, les pàgines adicionals, el pes, tot, tot, tot, excepte que només admet bolis de punta fina. I jo odio els bolis. Després d'aquests dos anys he trobat en un dels calaixos una ploma de punta fina que a la Hobonichi li complau. Potser a l'any 2024 serem bones amigues la meva agenda i jo.

Mentrestant repassava l'agenda, mentrestant netejava algunes pàgines, rellegia els plans antics. I m'ha fet replantejat la feina amb la bijuteria.

I es per això que he parat de teixir durant unes hores i he recollit el material, la rocalla Preciosa Ornela i la he canviat  per rocalla Toho que em permet utilitzar agulles un xic més gruixudes i mes enfilables. 




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada