dissabte, 29 d’agost del 2020

Cahiers










Fa un parell d'anys redescobrí la mesura B6 en els cuaderns, tan per a diari com per a l'agenda. Aquesta re-troballa em va entusiasmar tant que, de cop, no volia saber res de la mesura 21 x 11 cm. característica dels cuadernets utilitzats amb  la Midori Traveler's Notebook (ara Traveler's Company), que tant m'agradava fins llavors.

Diferents marques en tenen una variant dels seus cuaders en aquestes mesures i és molt habitual en versions d'agendes:

Mr. Wonderful
Finocam
Paper Blanks
Moleskine









Pero la mesura B6 que vaig trovar d'allò més escaient per a portar-la a sobre no va ser l'ideal per a una nova necessitat en agendes que va sorgir en mi.

Havent utilitzat la página gran, un B6 em semblava massa petit. L'Agenda semana vista estaba bé pero no era el que volia i els dietaris, una página dia, no m'han agradat mai. 

Aixi que l'agenda ha estat durant dos anys ficada en un cuadern Moleskine A5 i el diari en els cuaderns B6, un munt, que vaig adquirir a conseqüència d'aquella estranya epifanía.


Durant els mesos aquests últims que tothom ha patit l'avorriment no es va presentar. Un llistat amè de feines a fer no em va privar de navegar per internet cercant tutorials aptes per a les meves habilitats.

Una feina que m'abelleix aprendre és l'encuadernació. Però l'ús del pegament sempre m'ha tirat enrera. El pegament i jo no som bons amics.

Pero hi ha d'altres menes d'encuadernació, sense pegament, i adaptebles totes a poder encuadernar les llibretetes utilitzades amb el sistema Traveler's.

Puc retomar els meus preciosos cuadernets, cosits o grapats, i després, agrupar-los en fantasioses encuadernacions!


de Yoyscrap



Aquest matí he anat fins a un dels multipreus que més material escolar hi tenen a la ciutat i he comprat un parell de cuadernets d'espiral amb cuadricula 5x5mm. a fi d'aprofitar els fulls i fer-me llibretetes a dojo. 

Friso per acabar la tanda de polseres teixides i encetar aquesta nova tasca.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada