dimecres, 18 d’octubre del 2017

Anne Of The Thousand Days (1969)


Podem considerar que mil dies, no arriba a tres anys, és poc temps. És el temps d'una carrera universitària curta, era el temps del B.U.P., és el que es triga en preparar alguna oposició per a profesor...

Però Anna Bolena en mil dies va canviar l'Occident Europeu. És la dona més importat en els últims sis segles.

Jo no en tinc intenció de canviar el món. Amb dificultats si en puc canviar la meva rutina diària.

Però  avui, 18 d'octubre , falten 1.000 dies per a que em pugui jubilar. Sempre i què la normativa no canviï, l'Estat on visc no entri en guerra fraticida, no em mori... o qualsevol cosa,  que ves tu a saber que podría pasar.

Què són 1.000 dies davant dels 15.818 que ja porto des de el meu primer treball oficial (en negre, com a totes les dones, es clar).



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada