divendres, 24 de març del 2023

2019 de Santander a Santiago dia 1: Tarragona - Santander

 





17/10/2019

T'has adormit. en compte de l'autobus de les 06:50 h. has pujat al de les 07:25 h. Afortunadament a tres quarts ja hi eres a l'estació sense incidències. No he volgut entretenir-me  amb un cafè (mal fet) i he baixat directament a la via.

08:25 h. Sortida real del tren des de l'Estació del Camp. 

14:00 Arribada del tren a Bilbao. Metro fins a San Mames on és l'Estació del Bus. La compra del billet  s'ha de fer en un  edifici al davant de l'estació. 

15:15 h. Bus a Santander. He tingut que deixar la motxilla abaix, on els equipatges. No m'ha fet cap gràcia. L'estació estava molt concorreguda i qualsevol que  passes per allà podria agafar-la mentrestant jo era dalt, ignorant. El paisatge que passava era preciós. Una hora. Els autobusos van a petar. La manca d'una alternativa real deu ser un dels factors. 

Laredo.

17:00 Santander. La motxilla hi era on havia de ser. 

Hospedaje Magallanes, a Santander. Dins de l'habitació. Tot i que no volia quedar-me una estona m'he estat amb els peus estirats.

M'ha fet por anar massa lluny no fos cas que no pogués tornar. Mal fet, he passat per alguns carrers quatre o cinc vegades. Asseguda al passeig. Si hagués trobat una tasca amb menjar encara que fos racions, hagués dinat alguna cosa. No volia dinar a l'habitació perquè després de tot un dia tancada al tren i al bus, volia passejar. em sorprèn la desaparició de la gent al carrer. Evidentment aquest barri no te activitat nocturna. Els bars no serveixen sopars.

20:10 h. Sopant a un japonès. Un lloc fastigós amb música reggetton. Si  no hagués vist menjar a l'aparador hagués pensat que era una "altra" cosa aquest local. Gairebé tots el Makis portaven formatge, un costum molt estès que fa els makis fastigosos. 

Minuts abans ho havia intentat prop de la pensió, un lloc molt bé considerat al Google Maps però no tenien menjar i la cuina no funcionava   per la nit.


Dificultats del dia:  M'he adormit pel de matí. He agafat el bus de les 07:25 perque hi ha algú a qui l'agrada que jo faci aquest  viatge. La bossa de la cintura no ajuda. Es massa petita. Amb dificultats si puc entaforar dintre la cartera i el mòvil. Haure de portar la motxilla petita. Encara no sé com ho puc fer sense portar-la a sobre. El braç em fa mal, quan aixeco un pes o quan em poso el jersei. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada