dijous, 19 d’octubre del 2017

Ponferrada - Santiago de Compostela





De cop i volta vaig decidir que no volia esperar a  d'aqui un parell d'anys per a fer el camí de sant Jaume.
De cop i volta ho necessitava.
I com que no puc fer-ho sencer en vaig estar mirant com anar des de Tarragona a on sigui que havia de començar.
I com que resulta que des de Tarragona fins a Ponferrada hi ha un tren, doncs aixó, és des de Ponferrada que ho faré.
La motxilla està preparada tot i que reviso un cop i un altre com treure pes.
Els diners apartats.
El billet de tren comprat.
Els plànols dins de la butxaca lateral.
I aquest mateix vespre he acabat un arxiu en Word amb la descripció del camí i un parell de plànols. Aquest arxiu en Word ja està descarregat en el móvil. És dels pocs "per si de cas" que em permeto.
Hi ha una tendencia massa generalitzada en no portar llibres guía, pel pes, amb l'excusa que tothom porta móvil i amb el móvil hi ha connexió a Internet. I com que a Internet està tota la información...
Pero  no confio en poder accedir a Internet tan fàcilment.
I com que havia de triar entre portar un llibre gruixut o unes fotocòpies, o portar una llibreta per a anotar la ruta, que em gasto, on dino i si m'ha agradat l'alberg vaig triar portar una llibreta.
A canvi la guía l'he entaforat en format Word tot dintre del telèfon móvil.
*Opcions per a sibarites: les aplicación que et copien la página d'una llibreta i t'ho guarda com un arxiu.  Hi ha dos o tres marques de llibretes que ho tenen i qui les utilitza diuen que està molt bé.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada