dijous, 16 de febrer del 2023

2018 de Coimbra a Santiago dia 1: Tarragona - Coimbra

 






11/10/2018

16:33 h. Sortida del tren AVE des de l'Estació del Camp de Tarragona.

19:10 h. Arrivada a Madrid Atocha.

20:15 h. Metro a Madrid Chamartin.
20:45 h. Sopant. He oblidat els mocadors de paper. Com ha pogut passar?
L'Estació d'Atocha és un desgavell impressionant. Només anar amb molt de temps m'ha permés no estressar-me. 
L'AVE anava totalment ocupat. Amb molta gent movent-se. He d'evitar moure'm en ponts i caps de setmana extres.

21:57 h. Sortida des de Chamartin del tren amb 15 minuts de retard. 
El tren no estava anunciat en lloc. Jo i d'altres passatgers anavem amunt i avall pel vestíbul perduts com gallines sense cap. Cap auxiliar a qui preguntar. Cap panell amb informació. És l'hora que marca el billet de tren i m'apropo a diferents grups de passatgers:

-  Vostes van a Portugal?

Finalment trobo uns que si que van però estan tan perduts com jo.
I vet aqui que hi apareixen un revisor i uns auxiliar i ens dirigeixen cap un passadís fosc i llargarut sense explicacions ni res.  Allà qui hi anem fins que, abans de pissar l'andana, ens demanan el billet, i com que tot està bé deu ser el que pertoca.
Va el tren totalment ocupat. Només són dos cotxes. Atapeït. Hi ha canalla asseguda damunt de les maletes perque no tenen seient propi.  Em resulta molt difícil dormir. Amb tot, i amb l'ajut d'una bossa, aconsegueixo clucar els ulls una estona. Fins a les 2 de la matinada, que passem la frontera, i obren tots els llums.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada