dilluns, 14 de maig del 2018

Per que fer el camí de sant Jaume durant l'hivern?




Per que està de moda.

M'explico: 

El camí de sant Jaume és turístic.

No hi ha res dolent en el turisme. 
Espanya viu del turismo.
Espanya no te industria, no te agricultura, no té negocis, l'únic que te és el turisme.

Això no significa que m'agradi el turisme.
  Gent i més gent xisclant, nens maleducants, joves borratxos a tota hora, vells migdespullats asseguts davant teu mentrestant intentes dinar tranquil·la. 

No m'agrada el turisme.
Em fa sertir que Espanya és una puta on tothom hi te dret a fer-se les seves necessitats dintre.

Però a l'hivern és una altra cosa.
A l'hivern no hi ha nens.
A l'hivern no hi ha famílies.
A l'hivern no hi ha vells mig despullats fent viatges de l'IMSERSO.

És per això que està de moda.





Si hagues fet el cami durant  l'estiu a aquesta foto hagues aparegut una currua de gent cridanera  i bel·licosa.

(No em disculparé per la meva  visió del món classista i esnob. Per a ser pija cal diners i jo no els tinc)


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada